The latest

2012-05-12 @ 10:50:43

Åkte ju på en förkylning i början på veckan, så typiskt. fick vara hemma från jobbet två dagar. Börjar må bättre nu så på måndag börjar jag träna och äta nyttigt. Fick sätta nytt datum då jag ska väga 54 kg, nämligen 15 juni. Annars har det inet hänt så mycket. Förra helgen var vi och hälsade på bustrollet Ella och var ute och gungade med henne och Kim i det fina vädret. Det kom en mäklare hem till oss i tisdags och värderade vår lägenhet :) Igår var jag hemma hos Ella och busade och dansade med henne. Hon blir bara roligare och mer underbar för var gång man träffar henne. Hon är så bestämd men samtidigt sååå gullig och har den finaste personligheten man kan ha som en liten flicka. Varje gång jag kommer till henne så springer hon fram och skricker SANNYYY och ger mig en stor kram och puss. När jag ska gå så gråter hon och ber att få följa med mig, och då brister mitt hjärta lite. Hade jag inte jobbat så hade hon fått vara hos mig heeeela tiden. Den lyckan hon ger mig får mig att alltid vilja vara med henne :)

Idag ska vi till Bjuv, sen träffa Sara och Sebbe för att ev spela biljard. Hoppas på bio efteråt.


Förra helgen, M med Ella som har sin fina t- shirt på sig från Mexicoooo






Fick blomma av M när jag var sjuk :)


Ella igår. Sitter på fasters mage och busar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback