Fix you

2012-07-10 @ 21:45:26
Det händer mycket i mitt liv nu. Både positiva men även negativa saker. Jag har bestämt mig för att hitta tillbaka till mig själv igen. I två år har jag känt mig förlorad. Att hitta tillbaka till mig själv innebär en del förändringar i mitt liv. Jag har valt att pausa visa grejer i mitt liv. Det är min tur att för en gång skull vara självisk och känna att jag sätter mig själv på första plats. Ångesten har varit som en syra i min kropp som fräter sönder vartenda organ långsamt. Jag har mått psykiskt dåligt för länge. Det lär ta ett tag innan jag kommer att må bra igen, men jag är ingen person som ger upp! Snart är jag mig själv igen.
Sitter och lyssnar på ColdPlay - Fix you och texten beskriver hur jag känner! Gud, musik har en stor betydelse i ens liv.
 
Jag blir bara äldre och äldre, vid denna tiden skulle jag planera mitt bröllop, ha mitt första barn, bo i villa. Idag bor jag i en bostadsrätt, utan barn, ogift och snart ett år äldre...Jag känner panik. I hela mitt liv har jag planerat och varit så säker på vad jag vill, men nu har jag börjat förstå att man inte alltid kan kontrollera framtiden. Samtidigt som jag har panik så känner jag att jag inte är redo för allt det ovan nämnda. Det är så mycket som ska fungera också, man ska inte bara gifta sig och skaffa barn. Det ska vara med rätt person och det ska kännas rätt. Återstå att se.
Just nu vill jag bara springa hem till mamma och bara få vara en dotter och inte behöva bry mig om något annat.
 
Bjuder på 2 gamla bilder
 
Ska kanske klippa mig igen. Fint med kort hår. 2008
 
Saknar dig min lille prins <3 2008
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback