Bildbomb

2012-11-04 @ 11:35:14
Det är redan november! Sjukt. I fredags var min älskade Ella på besök och sov över. Hon är helt underbar den lilla tjejen. Jag kan redan se framför mig vilken vacker och smart tjej hon kommer att bli när hon blir äldre. Hon är en liten tjej med stort hjärta. På lördagen gjorde vi oss redo för att åka till kyrkogården för att hälsa på mamma/farmor. Ella lade sitt huvud på min axel och bara tittade på graven. Det är orättvist att hon inte får lära känna sin coola och roliga farmor. Hade mamma levt hade hon avgudat och ÄLSKAT Ella över allt. Hon hade varit så lycklig över att ha ett barnbarn. Kan fortfarande komma ihåg hur mycket hon älskade Kim som inte ens var hennes kött och blod, men det brydde hon inte sig om. Saknar dig min ängel. Jag hoppas vi ses en vacker dag!
 
Senare på lördagen åkte vi till Fenix kampsport för att heja på Sebbe som hade match i shootfighting. Han var riktigt duktig. På kvällen stack vi och åt på Big Buddha.
 
Imorgon är det 5:e november och då fyller min favoritkille Kim år. Ska hem till honom och krama honom och skämma bort honom med present. Träffar inte honom så ofta längre då han hela tiden är ute på äventyr. Min lille Kim har blivit stor nu. Tiden går för fort.
Den 5:e nov firar även jag och Mikael 4 hela år tillsammans. Så nästa helg ska vi ut och äta och bara mysa.
 
Bjuder på bilder från de senaste dagarna
 
Jag på min 25 års fest
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback