Roligt väder

2012-06-24 @ 12:12:40
Bara regnar och regnar heeeela tiden. M är iväg och fixar min bil och jag skulle gå till gymmet, men tror jag skiter i det. Blir så deprimerad när jag kollar ut.
 
Igår var vi som sagt i Bjuv hemma hos Schulz. Åt jättegod mat och hade trevligt. Idag ska jag få träffa min lilla prinsessa som jag saknat sååååå mycket. Nästa vecka lär det bli träning två gånger om dagen och vi ska bara köra sallads"diet". Det blir tonfisksallad, räksallad, kycklingsallad osv. Måste ut med allt skit jag åt igår och förmodligen kommer att äta idag. Plus att jag ska göra en sak den 2:a juli ju som gör att jag vill försöka få min lite mer slimmad.
 
Mitt mål att gå ner till 54 kg var jättesvårt. Jag gjorde allt jag kunde men jag måste acceptera att jag har svårt för att gå ner i vikt pga min sköldkörtel. När jag vägde 54 kg så hade jag precis stabiliserat min sköldkörtel med medicin och jag tror att min kropp under den tiden var i obalans och gick ner ordentligt när jag började med medicinen.
Måste dock erkänna att nu när jag hade gått ner till ca 55 - 56 kilo så kändes min kropp mer fast och slimmad och jag gillade det jag såg i spegeln. Så jag ska kanske satsa på den vikten istället. Det är ju trots allt inte vågen som är viktigast utan vad man ser i spegeln.
 
 
Perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback