Oktober

2012-10-13 @ 10:29:18
Jag skriver inte här inne så mycket mer. Har inte tid känns det som. Ögonoperationen gick iaf bra och jag ser nästan helt perfekt. Ögonen spökar ibland men det kan ta upp till 6 månader innan hjärnan har börjat vänja sig. Inget som är jobbigt då det 95% av tiden är helt bra med ögonen :) Det är en av de bästa grejerna jag gjort i mitt liv. Det är så skönt att slippa linser och glasögon. Operationen tog 15 sek på varje öga med lasern. Det var obehagligt men gjorde absolut inte ont. När jag var färdig fick jag gå in i ett rum och blunda och låta ögonen vila (såg helt suddigt). När bedövningen började släppa så  började ögonen rinna så då fick jag nya bedövningsdroppar. När jag kom hem så blev det middag framför tvn med solglasögon. Fick med mig bedövningsdroppar men till slut rann ögonen konstant och jag kunde inte hålla dem öppna alls. Det kändes precis som om jag hade hackat lök i 3 timmar. Till slut somnade jag och när jag vaknade så såg jag helt KLART. Vilken känsla alltså :)
 
Tränar på som vanligt med. Vill ner 3 kilo men min kropp är bara störig nu. Står stilla och har gjort det ett bra tag.
Jag har förresten skaffat instagram nu som jag uppdaterar lite mer. Så gå in där och följ mig. Jag heter sannysen.
 
Annars hörs vi nästa gång :)
 
Från ett liv med glasögon och linser till...
 
Ett liv utan
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback