Sjukligt

2009-08-28 @ 12:08:56
Var precis hos Tandläkaren. Satt i stolen 5 minuter. Hon gjorde nästan inget på mig...och 620Kr!!
Tur var hade jag 600:- tillgodo Hahaha. Ska snart ner mot banken och få en ny bankdosa för min e helt plötsligt borta med vinden, kan ju inte betala mina räkiningar. Sen ska jag fixa mina naglar på frisyrmakarna och efter det TRÄNING!
När baby kommer hem ska vi iväg och handla och sen ha en riktigt mysig kväll ihop, bara jag och han :)

Mina Sköna Höna

2009-08-24 @ 18:20:06
Idag har min fina söta bil fått lite uppmärksamhet. Körde iväg och skrubbade ordentligt. Blev lite vaxning och glans på den med. Förtjänar den :) I Söndags städade jag den och dammsög. BEHÖVDES! :)
Var hos Pappa i lördags. Haha blev rätt galet där. :) Kollade på Michael Jackson konsert och hade allmänt trevligt.
Sista dagen på min semester ska jag givetvis få tandvärk. En plågsam tandvärk som tar stryk på både hals och huvud.
Visdomständer, HAHA vad ska man med det till? Skit.

Min Pärla

Kolla som den blänker ;)

Redan Fredag!

2009-08-21 @ 11:35:44
Tiden går fort när man har semester. Lite föör fort faktiskt. I onsdags var vi som sagt på Malmöfestivalen. Älskar festivaler, massa god mat, härlig musik, livligt på gatorna. Jag och älskling gick runder ett ex antal gånger för att bestämma oss för vad vi ville äta. Slutade med att vi gick in på någon Italiensk Restaurang och åt där, I know booring när man väl är på festival men det är inte så kul att stå upp och äta. Sitta ner och njuta av maten :)
Såg iaf Dead By AprilNRJ at the Park. Riktigt bra var dom. Såg även Arash, Ola ( Haha) Darin (haha) och några andra. Alex Moreno som var dj i början spelade också riktigt bra låtar. Nattklubbslåtar där basen bara dunkar i hela kroppen, riktigt härligt. Riktigt mysig dag/kväll med andra ord.

Igår var jag ute och åt på Barfota med jobb. Riktigt god mat och gott vin. Inredningen är mysig och helt underbar utsikt. Tackar jag för!
Jag och Älskling passade även på att åka till stranden igår, fast det blåste så mycket. :)

Haha mitt hemland hade tagit sig till Malmöfestivalen för att bjuda på Bla Bigos. Gott!

Dead By April

Arash

Stranden

Vi...

2009-08-19 @ 14:35:22
Vi drar till MALMÖE VI DRAR TILL MALMÖE!
Festivalyra! :)

Semester!

2009-08-18 @ 10:09:11
Jag och Älskling har Semester. Skönt. I helgen har vi bla varit hemma hos min pappi och hos hans föräldrar. Har ätit god mat och haft en mini kräftskiva som var riktigt mumsigt. Har varit i affärer och har målat det sista här inne. Ska till malmö i veckan och rensa det sista i min gamla lägenhet (förrådet). Igår var vi hemma hos brossan och åt gott och kollade film. dom åker till Turkiet i natt så fick iaf säga Hej då och Trevlig resa till dom.
Har fått hem biljetter till PABLO FRANCISCO som kommer till Helsingborg 14 Sep. Han Kör Sweden tour nu och I LOVE IT. Har sett honom två gånger tidigare.

Här kommer lite bilder

Söta blommor

Lite nya kläder jag köpt :)

I´ve lost you forever

2009-08-13 @ 18:14:17
Allt jag behöver just nu, är att få höra ditt skratt
Allt jag behöver just nu, är att få känna din doft
Allt jag behöver just nu, är att få krama dig
Allt jag behöver just nu, är att få veta hur du har det
Allt jag behöver just nu, är att bara få ha dig hos mig, som en mamma
Allt jag behöver just nu, är att få höra din röst nu
Allt jag behöver just nu, Är din
Kärlek

Jag Älskar dig Mamma!
Jag är tom, Kom tillbaka. Jag behöver dig!

All I need is you

2009-08-12 @ 18:23:04
Idag har ja endast jobbat 3 timmar. Skulle egentligen jobbat til 19.15 men fanns inget att göra där idag. På fredag jobbar jag mitt sista pass..sen har jag semester!!!!!!!!!! hehe hade så gärna velat åka någonstans :( men icke..får vänta tills Thailand. Men nästa år ska jag åka på sommaren iaf. Måste åka under sommaren får panik här i TRÅKIGA S.V.E.R.I.G.E
Ahhhhhh!!!! Vill vinna pengar NUU!
Händer inte så mycket annars, tar det lugnt bara.  Vill någon ge mig 20.000 bara sådär?

När man är som mest stressad

2009-08-10 @ 12:32:24
Idag har jag stressad en del. Tränade i morse! det var riktigt härligt. Har inte tränat på hela helgen då det varit fint väder och jag jobbat, sen när man har haft lite ledigt så har man passat på att njuta av värmen istället. Ska börja simma snart med på Nautilus. Ska simma två gånger i veckan och träna två gånger i veckan :) Underbart. Var riktigt stressad precis när jag skulle till jobb...men  så ringde chefen och sa att jag kunde komma 4 istället. haha...Alltid trevligt :) Kände att jag inet hade behövt stressa så mycket, men vad visste jag just då? :) Så nu sitter jag här och tar det lugnt.
I fredags efter jobb tog jag och älskling fram filten och begav oss till viskängen för att fånga liet sol och njuta av vädret. sen blev det en Pizza och rakt ner mot Sabbibabbi som kom hem I fredes, välkommen hem oufki..efteråt gick vi på bio. Såg Linje 1.2.3 Kapad. Bra film. På lördagen efter jobb så hade älskling förberett god mat och två filmer. Igår jobbade jag sen åkte vi till Råå strand och mös där, efteråt handlade vi lite sen blev det tacos och lite gotte på kvällen till två filmer.
Denna veckan lär endast bestå av jobb och träning. Nästa vecka har jag en veckas semester. Ska bli såå skönt. Hoppas vädret blir bra med. :)

Träffen med Kusinerna gick bra. Kul att träffa dom igen :) Om två år blir det nog en resa till Italien!

Förr tyckte jag...

2009-08-05 @ 13:01:18
Att Nyckelpigor var jättesöta och gulliga, idag tycker jag dom e otroligt jobbiga..speciellt när dom är ÖVERALLT. Det ligger tusentals på gatorna och man ser dom flyga överallt. Jag vill inte ens vara ute nu när det är så fint väder idag...riktigt äckligt när dom flyger på en och sånt. Jag som har fobi för insekter har inte det lätt just nu. Alla andra äckliga insekter som flugor, getingar osv är också riktigt störiga nu. Tror dom är helt desperata pga vädret.
Idag har jag tränat och snart ska jag diska här hemma sen bege mig mot bjuv. Mina kusiner från Italien är på besök. Inte ofta man träffar dom så det ska bli riktigt roligt.

Igår fixade jag och Bror lite hos mamma...tog bort all gammal jord och de vita stenarna och satte på ogrässkydd, nya stenar och planterade lite blommor. Måste dock köpa fler stenar och fler blommor.