Förr tyckte jag...

2009-08-05 @ 13:01:18
Att Nyckelpigor var jättesöta och gulliga, idag tycker jag dom e otroligt jobbiga..speciellt när dom är ÖVERALLT. Det ligger tusentals på gatorna och man ser dom flyga överallt. Jag vill inte ens vara ute nu när det är så fint väder idag...riktigt äckligt när dom flyger på en och sånt. Jag som har fobi för insekter har inte det lätt just nu. Alla andra äckliga insekter som flugor, getingar osv är också riktigt störiga nu. Tror dom är helt desperata pga vädret.
Idag har jag tränat och snart ska jag diska här hemma sen bege mig mot bjuv. Mina kusiner från Italien är på besök. Inte ofta man träffar dom så det ska bli riktigt roligt.

Igår fixade jag och Bror lite hos mamma...tog bort all gammal jord och de vita stenarna och satte på ogrässkydd, nya stenar och planterade lite blommor. Måste dock köpa fler stenar och fler blommor.


Bra remix!

Kommentarer

Postat av: broder

uppdatera! 3dagar sen nu, snart 4

2009-08-08 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback