Semester!

2009-08-18 @ 10:09:11
Jag och Älskling har Semester. Skönt. I helgen har vi bla varit hemma hos min pappi och hos hans föräldrar. Har ätit god mat och haft en mini kräftskiva som var riktigt mumsigt. Har varit i affärer och har målat det sista här inne. Ska till malmö i veckan och rensa det sista i min gamla lägenhet (förrådet). Igår var vi hemma hos brossan och åt gott och kollade film. dom åker till Turkiet i natt så fick iaf säga Hej då och Trevlig resa till dom.
Har fått hem biljetter till PABLO FRANCISCO som kommer till Helsingborg 14 Sep. Han Kör Sweden tour nu och I LOVE IT. Har sett honom två gånger tidigare.

Här kommer lite bilder

Söta blommor


Lite nya kläder jag köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback