Redan Fredag!

2009-08-21 @ 11:35:44
Tiden går fort när man har semester. Lite föör fort faktiskt. I onsdags var vi som sagt på Malmöfestivalen. Älskar festivaler, massa god mat, härlig musik, livligt på gatorna. Jag och älskling gick runder ett ex antal gånger för att bestämma oss för vad vi ville äta. Slutade med att vi gick in på någon Italiensk Restaurang och åt där, I know booring när man väl är på festival men det är inte så kul att stå upp och äta. Sitta ner och njuta av maten :)
Såg iaf Dead By AprilNRJ at the Park. Riktigt bra var dom. Såg även Arash, Ola ( Haha) Darin (haha) och några andra. Alex Moreno som var dj i början spelade också riktigt bra låtar. Nattklubbslåtar där basen bara dunkar i hela kroppen, riktigt härligt. Riktigt mysig dag/kväll med andra ord.

Igår var jag ute och åt på Barfota med jobb. Riktigt god mat och gott vin. Inredningen är mysig och helt underbar utsikt. Tackar jag för!
Jag och Älskling passade även på att åka till stranden igår, fast det blåste så mycket. :)







Haha mitt hemland hade tagit sig till Malmöfestivalen för att bjuda på Bla Bigos. Gott!


Dead By April






Arash




Stranden


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback