När man är som mest stressad

2009-08-10 @ 12:32:24
Idag har jag stressad en del. Tränade i morse! det var riktigt härligt. Har inte tränat på hela helgen då det varit fint väder och jag jobbat, sen när man har haft lite ledigt så har man passat på att njuta av värmen istället. Ska börja simma snart med på Nautilus. Ska simma två gånger i veckan och träna två gånger i veckan :) Underbart. Var riktigt stressad precis när jag skulle till jobb...men  så ringde chefen och sa att jag kunde komma 4 istället. haha...Alltid trevligt :) Kände att jag inet hade behövt stressa så mycket, men vad visste jag just då? :) Så nu sitter jag här och tar det lugnt.
I fredags efter jobb tog jag och älskling fram filten och begav oss till viskängen för att fånga liet sol och njuta av vädret. sen blev det en Pizza och rakt ner mot Sabbibabbi som kom hem I fredes, välkommen hem oufki..efteråt gick vi på bio. Såg Linje 1.2.3 Kapad. Bra film. På lördagen efter jobb så hade älskling förberett god mat och två filmer. Igår jobbade jag sen åkte vi till Råå strand och mös där, efteråt handlade vi lite sen blev det tacos och lite gotte på kvällen till två filmer.
Denna veckan lär endast bestå av jobb och träning. Nästa vecka har jag en veckas semester. Ska bli såå skönt. Hoppas vädret blir bra med. :)

Träffen med Kusinerna gick bra. Kul att träffa dom igen :) Om två år blir det nog en resa till Italien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback