Sååå typiskt

2012-05-06 @ 09:45:52

1 Maj var jag riktigt taggad inför nyttig kost och träning. Två dagar senare så blir jag förkyld och får extremt ont i halsen. Så typiskt. Jag har ändå ätit nyttigt trots att jag varit sjuk och försökt röra på mig. Har gått långa promenader.
Tyvärr så är det inte tillräckligt. Jag vill känna hög puls, jag vill slita! Det är då jag känner att resultatet uppnås. HOPPAS att jag blir friskare tills imorgon så att jag kan börja träna lite mer intensivt igen. Hade till 1 juni på mig att gå ner till 54 kg men måste, pga förkylningen lägga datumet på 15 juni istället. Träffade min lilla pärla Ella i tisdags. Gick ut och gungade i det fina vädret, älskade lilla flicka <3

Nej nu ska det städas i lägenheten, vi ska ha hit en mäklare på tisdag som ska värdera vår lägenhet, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback