På tal om träningen

2012-05-24 @ 21:52:57
Det går framåt. Är stolt över mig själv att jag inte ställt mig på vågen än. Ska verkligen gå efter spegeln denna gången och jag märker skillnad nu, ska dock väga mig den 15 juni som bestämt. Jag kör ju som sagt LCHF diet blandat med lite GI men undviker faktiskt ris, pasta och potatis så det blir inte mycket sånt. Har lagat två olika LCHF rätter som blev jättegoda. Imorgon tänkte jag göra ost och spenat-paj och kallrökt lax till det. Tränar två dagar om dagen under 5 dagar i veckan. Såå skönt att gå upp fem i sex och gå ut och gå 40 minuter. Jag känner mig så pigg under dagen men på kvällen känner jag av tröttheten. Plus att det är RIKTIGT bra att gå ut och gå innan frukost.

Köttfärspajen. Den är gjorde på ägg, creime fraiche, riven ost, matlagningsgrädde,
lök, köttfärs och vatten och tacokrydda. M blev helt förtjust i den och ville äta upp allt direkt haha.





Ugnspannkaka gjord på bacon, ägg, vispgrädde, ost, keso och lite smör.
Till det hade jag lågkalori lingonsylt. Riktigt gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback