Jag har blivit känslig

2012-05-06 @ 10:03:29
Ända sedan min kära mamma gick bort så har jag blivit så oerhört känslig. Jag kan kolla på en film, serie, reklam, dokumentär eller lyssna på en låt och börja gråta direkt för ingenting. Jag kan gråta av kärlek för min älskade brorsdotter som jag älskar mest av allt på denna jorden. Jag var mycket tuffare innan. Säger inte att jag inte grät innan men det krävdes mer för att jag skulle börja gråta. Tycker absolut inte att det är något negativt. Är istället mest glad över att jag kan få ut mina känslor mer nuförtiden. Innan höll jag dem inne av olika anledningar.
Kollade precis på ett klipp som fanns med på Youtube där amerikanska soldater kommer hem (gör byte under våren) och överraskar sina barn som bara springer mot sina pappor och kastar sig i famnen gråtandes och släpper inte taget. Det är KÄRLEK! <3 Såklart grät jag som ett litet barn när jag såg det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback