Helgen närmar sig

2012-05-24 @ 21:35:34
Visst har vi haft ett helt underbart väder denna vecka. Helt fantastiskt! Synd att man måste jobba. Bara inte sommaren är för tidig som förra året. Imorgon ska vi på en inflyttningsfest och på söndag är det morsdag så då ska vi ut till Bjuv och fira M:s mamma. Ska ut till mamma med och så vill jag träffa min lilla Ella.

Förra söndagen var jag och M och träffade henne, hon var utomhus och spelade boll med M och sprang och busade med mig. Hon är för go min lilla älskling. Som vanligt blev hon jättesur och ledsen och sa " Jag följa med dig" och jag säger nej det kan du inte det är dagis imorgon och vi ska jobba. Då säger hon med en sur röst och hänger läpp "jooooooo jag vill"

Bilder från helgen

Fick träffa Mimmi! Längesen..


Min lilla tuffing skulle också ha solglasögon


Spelar fotboll <3


GOTT!! Flintastek och polska korvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback