Grattis min älskade mamma!!

2012-05-12 @ 11:11:06
Idag blir min änglamamma 55 år gammal. Jag vet att hon firar uppe i himlen. Det är tråkigt väder nere på jorden idag för att mamma ska få ha all soooooool uppe i himlen idag. Kan se henne dansa runt på vartenda moln och sjunga. Alla andra änglar sjunger för henne och dansar med henne. Jag önskar bara att hon hade kunnat fira med oss på jorden som älskar henne och saknar henne här. Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att hon är borta.

ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG MIN UNDERBARA ÄNGEL!!! VI SES SNART! <3





Min mamma med två av sina brödrar i Polen. Hon firar sin 50 års dag. Sista
födelsedagen hon firade med sina nära och kära......



Ska till kyrkogården och tända ljus och lägga denna fina bukett till mammi idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback