5 år sedan du lämnade mig....

2012-06-16 @ 10:18:04
I torsdags, den 14:e juni var det 5 år sedan min mamma tog sitt sista andetag. Det spelar ingen roll hur många år det går, den dagen kommer alltid vara den värsta i mitt liv. Så fort jag vaknade så hade jag en klump i magen och hade tårar i ögonen. Självklart så är alla dagar jobbiga men vissa är värre än andra, och denna är en sådan dag. Jag kommer aldrig att glömma den dagen jag och min bror satt vid hennes sida, höll henne i handen och hoppades på ett mirakel. Lilla mamma.
Åkte ut till henne och satte fina blommor, tände ljus och satte ett fint hjärta i jorden där det stod Jag saknar dig
Det är fortfarande orättvist......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback