Veckan började inte bra...

2012-01-09 @ 21:56:16
Idag skulle jag börja löpa och köra igång med nyttig kost för att komma i form till min semester. Det slutade med att jag legat på soffan heeeeeela dagen (har liggsår nu) och kollat på tre Twilight filmer. Sov 2 timmmar i natt. Vaknade av att jag hade riktigt ont i magen och svetten rann och en extrem huvudvärk. Såå typiskt. Mår illa och tror jag blir hemma imorgon med, man vet aldrig vad det är jag har fått, kan vara maginfluensa och då vill jag inte smitta alla andra.
MEN jag kommer på fötter snart och då jävlar i det ska det tränas. Längtar.

Jag och Sabbi har lite planer i sommar, hoppas dem blir av!!! Kommer bli riktigt underbart. Hon har ju flyttat från mig och bor numera i Stockholm. Vi får se, åker nog och hälsar på henne innan vi åker till Mexico. Hon betyder mycket för mig och det har hon alltid gjort, vi har en speciell kemi som jag inte har med någon annan tjejkompis och vi får varandra alltid att le. Det är klart att en vänskap inte alltid är en dans på rosor, men är man bra vänner så löser man det mesta. Oufkipoufki <3

Har mycket att planera nu inför sommaren och så, ska ju hinna med att åka till Turkiet på bröllop med, ska bli spännande och otroligt roligt att få uppleva ett turkiskt bröllop.

Vi hörs imorgon

Älskade Prag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback