Tror..

2012-01-19 @ 20:03:35
jag har hittat ett hotell som vi ska bo på. Eller tror och tror, jag har faktiskt bokat det men kan avboka det när som helst då jag har fri avbokning, så jag har detta säkert nu medan jag fortsätter leta. Vill faktiskt bo på detta hotellet men vill ha FRUKOST inräknat men det fick vi inte i detta priset, och som jag nämnt innan så ska man ha frukost så springer kostnaden per natt iväg direkt. Störigt, det är inga Thailand priser ska jag säga :) Man har blivit såååå bortskämd med Thailandpriser. Finns billiga hotell med i Cancun men som sagt, ska jag bo i Cancun så ska jag bo lite finare, iaf en vecka. Så vi får se om vi tar en vecka på ett finare ställe och en vecka på ett lite enklare. Egentligen vill jag lägga mer pengar på utflykter än hotell som man spenderar minst tid på (sover och duschar bara, men ska ändå vara fräscht rum som är rent) men kan inte förklara varför jag känner detta suget för ett fint hotell i Cancun. Tror det är för att jag är helt inställd på hotellkomplexen som får mig att dregla. Här kommer lite bilder på det hotellet jag har bokat.

Hotellet har 2 pooler, GYM (JAAA jag ska trääna på min semester och den är räddad, eller så blir det PW på stranden vid solnedgången) Tror hotellet har 3 restauranger och det ligger precis på stranden och på andra sidan av hotellet finner man MASSOR med restauranger osv. Bussen går percis utanför till den stora staden. Allt är perfekt!! Till frukost får man färska mjuka våfflor eller pannkakor :)









Här ska jag sitta med en drink







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback