Nu får det ge sig

2012-01-14 @ 12:15:23
Mitt knä är helt CP! Valde att springa igår för första gången på 2-3 veckor och det började ila ibland, men jag lyckades ta mig igenom 45 min löpning nonstop. Nä jag sedan gick av bandet så fick jag halta mig fram. Känner mig som en gammal tant. Idag har jag ont i knäet ibland. Får nog gå till min doktor och kolla upp det. Antar att det är överbelastning eller något liknande.

Kollar lite efter bikini till Mexico, har redan typ 6 par bikini men jag tröttnar på dem efter något/några år. Vill ha NYTT. Kikade lite på H&M´s nya bikinis och några var fina.

Här kommer några jag gillar, gillar måånga fler men lägger bara upp några. Får se vilka det blir.











Gillar inte trosor som man INTE kan knyta på sidorna. Tycker det är snyggast med sådana trosor som är på denna bilden ovanfö med blommor. Nu blir det snart gymmet, idag är det styrketräning som gäller för hela slanten. På måndag lägger jag upp träningsschema och kost. Ska börja gå på pass igen och styrketräna minst 2 gånger i veckan och jogga (om knäet godkänner) 2 gånger i veckan. Igår blev det 45 min löpning sedan magövningar.

Ikväll blir det bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback