Letar forfarande..

2012-01-12 @ 18:31:18
Känns som jag inte kan hitta något hotell i Mexico när vi ska vara i Cancun.Hotellet i Playa del carmen är redan fixat. Jag vill bo ett hotell där alla andra hotellkomplexen ligger. Det ska vara liiite lyxigare i Cancun känner jag. Har hittat tre hotell jag kan tänka mig men vill så gärna ha frukost med men hittar ingen info om det. Det är myyycket dyrare om man ska ha frukost till än bara rummet. Hotellen där jag vill vara (hotellkomplexen) är dessutom dyrare än alla andra hotell i Cancun, men jag är hellre nära stranden än nära staden. Har läst att det går bussar jääättteofta från hotellen in till centrum för några kronor bara. Vill inte åka buss till stranden.

Ska fortsätta leta nu...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback