Helg

2012-01-28 @ 10:55:16
Äntligen är det helg. Igår efter jobbet var jag och fixade mina naglar inför Mexico, efteråt gick vi hem till Benny och Emely där vi satt ett helt gäng och hade trevligt. Idag blir det snart träning sen ikväll ska vi gå på bio och se Mission Impossible. Imorgon ska jag hem till min lilla snäcka och hälsa på henne, har inte träffat henne på snart två veckor och saknar henne så det gör ont i hela kroppen. Får passa på och träffa henne lite extra mycket nu innan vi åker och blir borta hela tre veckor. Givetvis så saknar jag lille Kimisen med, hoppas han är hemma imorgon. Stor kille nu ju, vill vara ute med vänner istället för att träffa "gamla" Faster haha. Ska egetnligen gå på bio imorgon med men får nog avboka då jag känner att jag vill vara hemma och vila ut lite en av dagarna med. Full rulle varje dag.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Gammal bild

Kommentarer

Postat av: alicia håkansson

Så fin du är Sandra ,jag sörger din Mamma precis som du ,du anar inte hur mycket jag saknar henne ,innan jag fick veta att hon har avlidit har jag tänkt på henne hela tiden ,jag ej fattar fotfarande att hon inte finns i livet ,när jag kommer till stan eller till affä så väntar jag att träffa Jola,men hon kom aldrig,så är det ,livet är orättvis ,kram på dig Sandra ,hälsa martin

2012-02-03 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback