Gymmet

2012-01-07 @ 11:27:13

ska snart bege mig till gymmet. På måndag kör jag igång med hårdträning och bra kost. Målet är att väga 52 kilo när jag åker till Mexico. Kan bli rätt svårt då, men jag ska försöka. När man redan väger så lite som jag så är det svårt att gå ner då det krävs mer. Målet är ju att få en tajt kropp. Jag kommer att använda mig a vågen men spegeln är den som kommer att avgöra om jag är nöjd eller inte. Jag vet att jag sa att jag skulle ner till max 54 kilo och jag vet att en del vänner sa " När du är där så kommer du att vilja gå ner mer" Då sa jag bara nej det räcker då, men det visade sig att det räckte inte. Jag vill inte se ut som ett benrangel men jag vill ha en smal, fast kropp. Smal är jag väll redan men dallret sitter kvar på vissa ställen, styrketräning it is! Det värsta är att mitt knä är sönder efter all löpning innan nyår. När vi var påväg till Prag så hade jag ont i knäet under hela resan dit och hem. Hur jag än vred och vände på mig så pulserade hela knäet och ilade. Har inte spungit sedan december och på måndag ska jag börja löpa igen, hoppas att knäet är återställt. det är riktigt störigt. Jag har löpskor, men kan hända att jag trampar fel. Sedan jag kom hem från Prag har jag bara gått PW. Vill ge 100% nästa vecka.

Igår var vi som sagt på kalkonmiddag, sedan blev det en runda hem till min lilla prinsessa för att pussas och kramas och bygga lego. Jag och M satt och skrattade konstant åt Ella, hon är verkligen i sina bästa år nu. M sa igår "hon borde stannat i denna ålder, helt underbar nu. Jag smälter" Hon har så härlig personlighet. Mitt lilla hjärta. Får se, ska nog träffa henne på söndag med en runda.

Nyvaken Ella igår


Jag och mitt hjärta bygger lego <3 Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback