Tonight, we are young so we set

2012-04-25 @ 20:59:14
the world on fire, we can go brighter, than the suuun!!!! Älskar den låten. Fun feat Janelle Monáe - We are young. En annan låt som också är totalgrym är Swedish House Mafia - Greyhound. Annars? Jobbar på för fullt och tränar. Passar på att träffa vänner så mycket det går med :) I helgen ska jag på inflyttningsfest sen får vi se om det blir cardan en sväng. Vill dansa!!
Annars ska jag hinna träffa mina älskade små busungar som jag saknar grymt mycket.

Bokat resa ;) 4 veckor till........................


Saknar att ligga och kopplar av på en strand i Karibien. Saknar min smala kropp :)
Men snart är jag där igen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback