Jag är så jävla förbannad!!!

2012-04-28 @ 10:57:09

Jag vill bara sparka på allt och alla, jag vill slänga alla mina fina kristaller och glas i golvet, jag vill slita av allt mitt hår och hoppa från ett stort berg!!! Min kropp jävlas med mig! Jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Jag går inte ner!!! Jag tränar som en idiot, äter så nyttigt man kan äta, och ändå står den jävla vågen still. Innan Mexico hade jag jättelätt för att gå ner i vikt. Idag väger jag 3 kilo mer än vad jag vill ( Jo det syns) och jag KAN INTE GÅR NER!!! Idag ska jag festa, imorgon ska jag fetta mig. Sen jävlar ska jag köra ännu hårdare. Detta är inte OKEJ. Jag vill inte ens gå ut ikväll och visa upp min äckliga kropp. Vill bara ha tillbaka min kropp som jag hade i februari, mer begär jag inte.


TURN UP THE MUSIC. Nu PW, solning och städning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback