Glad Påsk

2012-04-06 @ 17:46:19
Förlåt för dålig uppdatering men jag har för mycket att göra just nu och hinner inte med uppdateringen. Lovar att bättra mig snart när allt lugnat ner sig.
Imorgon på påskafton ska jag och M umgås med Ella heeeeeeeela dagen, bara mysa och gosas med världens finaste lilla tjej. Hoppas det är fint väder så att vi kan gå till någon lekplats, regnar det blir det busfabriken :) Jag ska även ta med henne till hennes farmors grav så att hon får säga hej till henne och lägga blommor samt tända ljus. Jag tror inte att någon har varit där med henne än. På söndag ska vi hem till M:s föräldrar på frukost och middag.
Kommer även lägga upp fler bilder från Mexico när tiden finns.
Förra helgen var vi på fest hemma hos Nedim och sedan blev det utgång för hela gänget, mycket trevlig kväll.

GLAD PÅSK!!! Njut nu av alla goda påskägg och påskmat i helgen.



Köpte t-shirt till Ella i Mexico. Hon är så söt, så skulle jag ta en bild så sa hon
"Vänta, denna också" Så la hon till diademet som hon fick med (köpt i Thailand)



Hon fick även denna klänningen från oss. Liten prinsessa. Älskar dig



Påskägg och påskharar till Ella och Kim, mina små änglar


Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback