Går fort

2012-04-11 @ 20:28:29
När man är långledig, men skönt har det varit. I torsdags stack jag hem till Sara och umgicks lite med henne och åt god mat. I fredags blev det nattbowling med Sebbe och Sara. Jag kom trea, haha kan säga att jag inte hade tur den kvällen. Brukar gå bättre. Sedan stack vi ner till utposten en runda. I lördags var vi på Cirkus.

Jag är grymt besviken på mig själv. Jag MÅSTE finna den motivationen jag hade innan jag stack till Mexico när det gäller kost och träning. Har tränat en del och varit rätt nyttig på vardagarna men helgerna har varit värst, men kan säga att jag har verkligen behövt att äta lite gott. Innan vi åkte till Mexico så levde jag ett strikt liv med träning och kost. Vill dock tillbaka till det livet och gå ner till drömvikten och det lär ske innan sommaren, för då ska jag vara SMAL. Nästa vecka börjar jag på ALLVAR med kosten.

I helgen åker M till Sthlm, ska kolla på MMA. Jag ska bara ta det lugnt och träna. Ska även träffa Sara på lördagen och gå ut och äta. Ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback