Oktober

2011-10-08 @ 09:34:38
Vart tog året vägen?? Tiden går för fort, det är skrämmande. Inget speciellt som händer i oktober mer än att jag fyller år den 28:e så den 29:e blir det trevligt sällskap, middag, sen ut och dansa loss med de bästa. Ser fram emot det. På söndagen ska jag ha lite kalas hemma för familjen. Blir inget stort detta året, väntar tills jag blir 25 nästa år.. 25?????? Herregud ja... snart gammal tant.
När jag var yngre så skulle det mesta hända i mitt liv när jag fyllde 25, jag skulle vara mitt uppe i min karriär, jag skulle gifta mig, skaffa mitt första barn, allt i denna ordningen. Det var mycket viktigt att jag skulle gifta mig innan jag skaffade barn. Jag är en tradiotionell tjej som bara ska gifta mig en gång och ALDRIG skilja mig. Vill skaffa barn med någon jag vet att jag kommer spendera hela mitt liv med, vill ge mina barn allt det bästa, dvs två föräldrar som älskar varandra lika mycket som de älskar sina barn, oavsett hur svårt det kan vara. I vilket fall som helst, nästa år är jag 25 och allt det känns så långt borta. Jag är inte redo för barn, och verkligen inte för giftemål heller. Jag försöker fortfarande komma på vad jag vill jobba som och utvecklas inom. Det är svårt. Många funderingar kvarstår.

Igår fick jag höra att Queen vill rekrytera Lady Gaga som sin nya sångerska, jag fick rent ut sagt GÅSHUD när jag fick höra detta. Queen är mina idoler och Lady Gaga ÄLSKAR jag. Kan inte bli bättre. Hoppas hon tackar ja. Då kommer jag gråta av lycka och köpa biljett till nästkommande konsert. Det är klart att INGEN någonsin kommer att kunna ersätta Freddie, har var bäst, men att fråga den näst bästa är bara mer är rätt.

Idag ska vi på 60 års kalas hos Mikaels föräldrar, hans pappa som fyller år, ska bli mycket trevligt. Imorgon ska jag få träffa mina älskade små hjärtan som jag saknar så mycket, Gabriella & Kim <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback