Längesen

2011-10-03 @ 19:27:36
Har inte haft lust eller ork till att blogga. Kommer lite inlägg då och då. Vad har jag att berätta då?...Hmm... Har varit på återbesök hos min läkare, det har konstaterats att jag har en autoimmun underfuntion i sköldkörteln, dvs får inte att bota. Detta har jag ju vetat sedan innan, men läkaren fick det bekräftat nu via de blodprov jag tog sist. Det räcker heller inte med 25 mikrogram av Levaxin, har fått dubbla dosen. Än idag kan jag känna av att jag mår dåligt. Kan få huvudvärk och må illa samt helt yr, vet dock inte om det har med sköldkörteln att göra. Läkaren sa att om jag fortsätter ha massa symptom sen när dosen är rätt så får de göra en utredning. Kan vara något annat med.

I helgen var jag med mitt hjärta Bella och gick runder på väla, blev en sväng inom gräddbullsgallerian och gott var det ;)

Idag har jag varit och fixat hos mamma eftersom det bara är jag som bryr mig om hur det ser ut hos henne. Tur att hon har mig iaf. Blev fina vita ljung blommor runt om hela graven och lite ny blomjord och rensning av ogräs. Sköljde även av alla dekorationer. Ångrar fortfarande att jag bestämde den platsen åt henne, alla löv och kastanjer hamnar på hennes grav. Tog inte med mig någon svamp till gravstenen eftersom den måste putsas ordentligt, får åka dit snart igen...
Alla blommor jag planterade i somras hade ruttnat, så tråkigt. Saknar dig <3

Nu blir det lite mys i soffan med Mr M....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback