Helt slut i kroppen

2011-10-21 @ 21:43:05

Idag är det fredag och det behövs lite helg. Har haft en otroligt stressad vecka. Jobbet, träning osv. Vissa dagar har jag tränat med Bellis så då har jag fått springa från parkeringen efter jobbet då jag haft 20 min på mig att hälla i mig en proteinare, byta om och sen stå på parkeringen eftersom passen börjat runt 17-18. Full rulle. Gillar att jag och Bellis kan träna ihop igen. Blev inte så mycket när hon jobbade olika tider innan. Var och tränade ihop igår och idag och så ska vi träna imorgon med. Imorgon kväll ska hon och jag gå på bio, bara tjejmys. Vi ska dock se Paranormal Activity 3 och vi kommer kissa på oss där inne. Har till och med hållt mig borta från trailern så att jag blir extra rädd, annars brukar man kolla på trailern så visas allt det äckliga så är man beredd på det när man tittar på filmen sen, vilket jag tycker förstör all spänning. Älskar skräckfilmer. Är alltid jätterädd flera dagar efter men jag bara MÅSTE se skräck, favoritfilmerna. Jag tycker att paranormal activity filmerna är extra äckliga för det känns så verkligt då de spelar in med videokamera.På söndag ska jag träffa mina små guldklimpar Kim och Ella. <3

Ska snart boka resa med, vart är hemligt tills vi bokat :) Måste ha något att längta efter nu när kylan är på väg.


Paranormal activity 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback