Dagen kan inte börja bättre..

2011-10-15 @ 10:45:41

Vaknade kvart över åtta, fick sms att Bellis att hon hämtar mig kvart i nio för lite IW (Indoor Walking) det var bara att masa sig upp och fixa till en proteinare och stressa.

Har precis fått i mig lite gröt och snart blir det powerwalk utomhus och ett besök i solariet. Behövs. Det är jättefint väder idag så ser verkligen fram emot en pw utomhus. Tycker det är helt underbart när det är kallt men vindstilla och sol. Samma när det är snö och vindstilla med sol :)
Idag är det full rulle, måste städa och förberedda maten för idag har vi bjudit över M:s föräldrar på middag. Jag har även gjort frusen cheescake med färska hallon och blåbär på :) Hoppas den blir god. Själv blir det en liten liten bit mat för mig och en lite liten bit kaka då jag inte får äta sånt förrän imorgon.

Vi har nu inm Resurskoncernen börjat med en stegräknartävling, alla springer runder med stegräknare haha. Man får dock inte ha på sig den när man tränar då man ska registrera träning inne på hemsidan. Syftet med detta är att alla ska börja motionera mera. Jag tycker det är en kanonidé då de som inte tränar så mycket verkligen tar sig tid nu att gå ut och gå mer.

Imorgon blir det mys bara, bara ta det lugnt. Om där är platser kvar så ska jag och Bellis gå på ett pass, sen blir det nog IKEA för min del :)

Ha en trevlig helg allihop!


Jag och min finaste vän i New York <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback