24 år :)

2011-10-29 @ 10:21:01
Igår fyllde jag 24 år. Folk undrade om jag kände mig äldre? Nej jag känner mig inte äldre, kanske på den senaste tiden när jag hade så mycket problem med hälsan, men nu börjar det bli bättre så känner mig faktiskt yngre ;) Har även lite ångest över att jag blir äldre. Det finns fortfarande så mycket jag vill GÖRA :) Jag vill ialla fall tacka alla som gratulerade mig igår <3
Igår firade jag inte alls, var en vanlig dag. Idag blir det födelsedagsfirande med 7 andra tjejvänner hemma hos Anna (hon ville ha festen hos sig då det är närmre stan), sen ska vi ut och dansa tills fötterna blöder. Längtar så sjukt mycket, var längesen jag träffade så många tjejkompisar samtidigt, kommer att njuta av allas tillvaro. Alla mina tjejvänner är fina människor, är glad över att jag har dem i mitt liv. <3
Imorgon kommer Mikaels familj hit på kalas, blir god tårta. Med andra ord har jag fullt upp hela helgen med att fira.
Önskar bara att min mamma hade varit här och firat mig, saknar henne så att mitt hjärta snart går i tusen bitar, men jag vet att hon kollar ner på mig och firar uppe i himlen. Såg jättefina höstkransar till henne igår, ska dit och köpa en fin imorgon, vintern närmar sig med stora steg, måste dit och fixa med grankvistar osv snart.

Familj var viktig för mamma, och den är viktig för mig, familj går alltid före. Tyvärr så är den inte lika viktig för andra....tragiskt.

Nej nu ska jag ut på en powerwalk sen ska jag hämta tårtan till ikväll.

Förresten, köpte mig själv en födelsedagspresent igår. Blev en Iphone 4s, tyckte jag förtjänade det :)
Skulle egentligen köpa 5an men den kom ju aldrig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback