Underbara lördag

2011-11-05 @ 10:31:26
Idag har jag full rulle hela dagen. Ska snart ut och gå i det fina vädret sen ska jag till väla och shoppa lite hade jag tänkt. Sedan bär det av till kyrkogården och tända ljus och lägga en fin krans till mamma som jag köpte igår. Därefter blir det lie städning här hemma. Klockan 18 ska vi befinna hos på La petite för god middag då jag och M firar 3 år tillsammans. Känenr som att vi har varit tillsammans i 6 år faktiskt. Därefter ska vi hem till Ella och Kim för att umgås med dem några timmar. Kim fyller ju 7 år idag, stora pojken. Har köpt något han kommer att gilla :)

Ha en trevlig lördag i detta underbara väder.


Mina fina Kim, när han fyllde 6 år tror jag. Fick radiostyrd bild av oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback