Festen

2011-11-03 @ 20:33:35
Har ju glömt skriva om hur festen var i lördags. DEN VAR SUPER ROLIG och jag vill tacka ALLA som gjorde min kväll till den bästa. Vi började som sagt hemma hos Anna, blev lekar så vi grät av skratt och lite dans. Sen blev det taxi ner till stan. Först Helsing där vi hade bokat bord, men hoppsan där fanns inget bord till oss. Gjorde inget för vi hade hur kul som helst utan ett bord. Sedan skulle vi in på Cardinal och när vi står i VIP kön så komemr det ut en störig stekarkille som menar på att "nej vi har inte lovat er något bord med helrör, köp champagne så får ni bord, kostar 5000:-" Kyss mig i röven. Gick in på tempel och Sirocco. Hade ASkul. Dansade verkligen tills fötterna började blöda, kunde knappt gå haha.
Har inte så många bilder från helgen då jag inte tog några, bara tjejerna. Här kommer några iaf.














Alla förutom Rahma :)


Haha klassiska toabilden inne på Helsing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback