Dags för en omgång förkylning

2011-11-12 @ 11:10:37

Vaknade inatt av att jag hade riktigt ont i halsen och var helt tjock i den. Kände redan av igår kväll. Vill inte bli sjuk, är mitt uppe i träningen. Idag ska jag och Mikael ut och äta på Haket. Ska bli mumsigt. Förra helgen blev det ju La Petite, gud så gott det var. Till förrätt åt vi fransk löksoppa och till huvudrätt blev det oxfilé med potatis med timjan på och bearnaisesås. Gott. Det ser ut att vara riktigt fint väder ute, vill så gärna ut och gå, men hela huvudet är varmt och halsen strejkar. Blir nog städning här hemma istället.
Fick samtal från Helena igår och Frobbe hade kommit hem. Skönt att veta. Måste åka och hälsa på honom snart. Saknar min lille hårboll.

Här kommer lite bilder från förra helgen


Fina rosor från M


Var och la fin krans hos mamma och tände ljus på All helgon dagen


Saknar dig


La Petite


Födelsedagsgrisen Kimi med blått hår, måste ju matcha skjortan :) Fick ett
PS3 spel av oss. Haha när jag sa födelsedagsgris till honom sa han " Sanny jag
är ingen gris" hhahaha söt



Min lilla prinsessa och mitt hjärta


Gottegrisen, fick en stor stor godispåse av oss och skulle öppna ALLT direkt haha
vissa gillade hon inte så hon kom fram till mig med en äcklad min och spottade ut
godiset i min hand och nickade. Haha busunge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback