A whole new world

2011-11-17 @ 19:42:50
Sitter och lyssnar på den där mysiga Aladdin låten A whole new world. Den är så underbart fin och vacker. Har även lyssnat på Beauty and the Beast från Skönheten och odjuret.Finns många fina låtar i sagofilmer. Älskar att sitta för mig själv ibland och bara lyssna på mysiga låtar och få fundera och tänka på saker som har hänt/ska hända. Har verkligen en hektisk vardag och ibland vill jag bara sätta mig ner i lugn och ro och bara få vara. Skulle tränat idag då förkylningen börjar släppa, men fick helt plötsligt otroligt ont i huvudet. Vilar en dag till sen är det dags för träning igen. Kroppen har fått vila 4 dagar då. Räcker. Jag mår som bäst när jag får träna.

Längtar sjukt mycket tills vi ska till Mexico, sol och värme plus god mat. Kan inte bli bättre.
Blir kanske en liten resa till vid nyår, men måste först få beviljad ledighet från jobbet. Blir Prag. Jag och M var där nyår 2008/2009 och det var helt magiskt. Älskar den staden. Vi hade precis träffats med och vi var sååå envisa med att vi skulle iväg på nyår kommer jag ihåg. Det var även där jag rökte min sista cigg, på Karlsbron runt tolvslaget :) Har inte tagit ett bloss sedan dess. Man kan bara man har viljan till det.

Denna helgen ska jag få träffa min oufki som jag inte träffat på ett år, blir att vi hittar på något med männen. Ska bli riktigt trevligt. Får se om jag åker och hälsar på mina små älsklingar i helgen med. Saknar dem hela tiden. Var där förra helgen med och Ella ville så gärna med hem till oss. Hon kramade om mig och vägrade släppa. Gör ont i hjärtat när jag inte kan ta med henne. Hade jag inte jobbat hade hon fått vara här hur mycket hon vill. Min lilla stjärna.


Älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback