2011-11-11

2011-11-11 @ 19:09:18
Rutten dag för min del, jag missar min väns bröllop (Sabbe) och jag har fått reda på att min lilla hund Frobbe ligger på sjukhus och måste opereras.....plus att jag blev riktigt förbannad över en grej idag. Kan det bli värre????

Vet inte hur många gånger jag har börjat gråta idag, vill bara att denna dagen ska vara slut snart.

Sabbe, jag vet att du läser detta. Jag kommer att ha ångest i resten av mitt liv över att jag inte var med på ditt bröllop. Fast vi har haft en väldigt svår period tillsammans det senaste året så har vi alltid funnits för varandra. Vi har alltid stöttat varandra och vi har alltid haft kul ihop. Det skär i hjärtat idag. Men jag vet att du har en helt underbar dag idag och att du är världens lyckligaste som har blivit fru till din Patrik. Önskar er verkligen all lycka.

Ikväll ska jag fortsätta be för min lilla Frostie. Tycker så synd om honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback