Pirates

2011-05-23 @ 18:40:44
I helgen var vi och såg Pirates, den var bra, men de andra är självklart bättre. Det är givetvis trevligt att se en het man på filmduken :)
Köpte ju nya träningsskor till mig själv som jag ÄLSKADE...tyvärr så måste jag lämna tillbaka dem då jag får blåsor på sidan av hälarna och det bränner :( Så nej, det får bli retur på dem...får se om jag köper nya eller så väntar jag tills vi ska till New York.
Träningen flyter på. Tränar 6 dagar i veckan så det visar ju självklart resultat. Har lite kvar tills vi ska åka och så klart blir det bara svårare och svårare.

Nej dags för lite styrketräning och kondition. Imorgon blir det spinning i 75 minuter.


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback