Att aldrig ge upp, gör mig stark <3

2011-05-26 @ 18:49:28

Genom åren har jag fått kämpa rejält med en del saker. Jag har märkt att ju mer jag kämpar och aldrig ger upp, ju starkare blir jag som person.  Jag har upplevt mycket under mitt snart 24 åriga liv och mer kommer jag få uppleva.  Både positivt och negativt. Jag hoppas dock att det positiva övervinner det negativa i längden. Det är inte relevant för mig att veta hur länge jag kommer leva, utan det viktigaste är att jag kommer få leva lyckligt och friskt. Jag har lärt mig att man aldrig ska ta något förgivet i sitt liv, man ska istället ta vara på det man har. Jag vet inte med vem jag kommer leva med i framtiden, om jag kommer ha hus eller lägenhet, om jag kommer gifta mig eller inte, hur många barn jag kommer få osv, men jag vet att det som händer det händer. Jag har såklart mina drömmar som alltid kommer leva med mig vilken väg jag än väljer i livet. Jag tror att allt har en mening här i livet och allt som händer, händer av en anledning.


Let yourself be beautiful <3

// Sanny

Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback