Älskade mammi....

2011-05-12 @ 19:17:07
Idag skulle min mamma fyllt 54 år. Ingen ålder.....
Jag har varit och lagt blommor och tänt ljus hos henne, ska snart fixa allt där. Har blivit rätt ruttet där efter vintern. Allt ska bytas ut och det ska planteras nya blommor, stenen ska putsas och allt ska bli fräscht.

Det är fjärde året jag går till en grav för att säga Grattis till mamma. Jag kommer alltid tycka att det är orättvist att hon ligger under jorden istället för att vara här på jorden med oss. Jag saknar henne varje dag och skulle kunna göra allt, och då menar jag verkligen ALLT för att få träffa henne i 5 minuter och få krama om henne och bara se henne och höra henne prata med mig. Jag hoppas, eller jag vet att hon firar uppe i himlen ikväll. Älskade mammi.....Älskar dig.


Grattis på din dag




För övrigt så hinner jag inte skriva här inne så ofta nu iaf. Har fullt upp om dagarna. Jobb, träning, jobb träning och på helgerna träning och träffa så många vänner jag kan träffa och givetvis familjen. Har 40 min paus varje dag då jag kan sitta ner och pusta ut innan jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback