Sorry

2011-06-12 @ 11:48:04
Haft fullt upp och därför inet hunnit skriva här inne. Träningen och jobbet tar mycket tid för tillfället. New York börjar närma sig och det är riktigt svårt att gå ner snabbt nu. Min kropp har börjat säga ifrån, men jag ger mig inte, trots att jag vet att det är helt omöjligt för mig att gå ner till 55kg på 4 dagar. Har lyckats gå ner 9 kg nu. Jag börjar bli nöjd med min kropp och jag har gått ner en storlek till i jeans, helt underbart. Riktigt störigt att jag inte går ner till 55kg som jag ville till New York, men jag kämpar på när jag kommer hem. Imorse när jag gick min PW så tänkte jag på om jag skulle börja på nutrilett tills NY, men jag vet själv att det är det värsta man kan göra mot sin kropp, man blir svag och när man börjar äta igen så går man upp allt, inte lönt att utstätta sig för sådant skit. Plus att så hårt jag tränar om dagarna så behöver jag MAT i mig för att förbränna. Så NEJ, inget sånt.
Idag ska jag till mamma och fixa hennes grav inför sommaren, ser riktigt tråkigt ut där nu efter vintern. Sedan blir det 10 km löpning i Pålsjö och därefter tänkte jag unna mig några minuter i solariet. Ska tona håret idag så måste få lite färg i ansiktet med annars ser man ut som ett spöke :)
Igår var vi hemma hos pappa för att fira Mikaelsom fyller år 14e juni och Helena som fyller år 16 Juni. Jag hinner inte fira den helgen vi hade tänkt fira eftersom vi åker nu den 16:e. Mycket trevligt var det iaf. Blev smörgåstårta och tårta.

Måste kila.


Jag igår innan kalaset




Förra veckan hann vi med att åka till stranden och sola, fint väder <3


Var hos pappa på nationaldagen och solade och mös med Kim och Ella
.

Min pappi steker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback