New York 16- 22 juni!!!

2011-06-15 @ 20:11:10

Imorgon bitti kl 03.00 ska vi hämta upp min lilla Bellis för att ta oss vidare till båten och sedan tåg sedan flyg till NEW YORK!! Äntligen är dagen här då vi ska åka. Jag har längtat så in i bomben och jag är astaggad. Hade dock velat se mindre på vågen men SKIT I DET NU FÖR NU SKA JAG ÅKA OCH SHOPPA!!!! Kunde inte valt bättre resekompis heller. Vi har varit utomlands förr tillsammans och vi har haft det riktigt ROLIGT ihop. Är glad att jag åker med Bella och ingen annan. Tror inte jag kommer skriva därifrån då vi lär ha fullt upp, annars lovar jag att lägga upp massa bilder när jag kommer hem :)

Hej då Sverige!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback