Konstigt väder?

2011-06-30 @ 18:13:21
Är det bara jag som tycker att vädret är konstigt i Sverige? Idag på lunchen när jag var ute och gick så var det jättevarmt och soligt, när man går ut från jobbet så blåser det kalla vindar och är molnigt. Snart kommer det säkert regna med. Tråååkigt. Annars rullar livet på. Jobbar och tränar som vanligt. Det är skönt att man inte har samma press på sig att behöva gå ner mycket inför något. Tänker inte på det mer, är en vana att äta nyttigt under vardagarna och röra på mig :)
Hade gärna bokat en ny resa bara för att ha något att se fram emot, men får se hur det blir med det. Jag är resgalen och det har ni säkert märkt. Jag trivs inte att vara i Sverige en längre period. Vill utforska alla delar av världen.

Hoppas på att få svar på en grej snart............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback