Hemma från NY

2011-06-23 @ 11:36:59

Jag saknar denna underbara stad redan. Vi ville verkligen inte åka hem. Allt är så mycket roligare där. Vi hann med att shoppa som galningar, besöka nattklubbar, åka till Soho, woodbury, Central Park, gå på comedy club och bara njuuuuta av livet i NY. Kände mig så speciell där då vi fick så mycket fina kommentarer från killarna där.Förstår inte hur de kunde se att vi inte var från Usa när där är så många olika nationaliteter. Vi har fått stå och dansa i dj båset med en världskänd DJ som sedan erbjöd oss att bo i hans gästrum i hans lyxvilla i New Jersey och åka limo varje dag, vi tackade nej. Vi har festat med bögar, haha. Helt underbara människor. Det går inte beskriva med ord hur fint och underbart NY är, alla dessa stora byggnader osv. Jag bara längtar tills vi åker nästa gång....NY, the city that never sleeps.....

Här kommer lite bilder, Bella har de bästa så väntar med att lägga upp fler tills jag får hennes.

Första partynatten


I Dj båset på nattklubben Pacha 5 våningar


Påväg hem från Pacha haha


Dagen efter...inte lika roligt...hahaha usch vad dåligt jag mådde


Vi i Central park <3 sista dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback