PW

2011-07-23 @ 11:26:44
Första PW avklarad idag. Hann med den innan regnet, tur. Blir en till PW senare. Har lägenheten för mig själv idag :) Skööönt. Ska faktiskt ta och städa. Målet är att det ska lukta rengöringsmedel exakt överallt när jag är färdig!
Jag behöver semeeeester. Har redan varit i Thailand och New York i år men måste iväg en gång till innan vintern iaf. Blir en sista minuten snart. Sverige erbjuder ingen sommar direkt. Är dessutom ingen Sverige-människa. Tycker Sverige är ett jättetråkigt land. Jag har inte tänkt leva i Sverige hela mitt liv, målet är att flytta utomlands i framtiden, vart vet jag inte än. Tanken av att leva ett tråkigt torrt svenssonliv får mig att gråta. Man lever bara en gång, varför inte ta vara på den gången?
Nu i veckan har jag hunnit träffa mina små älskling två dagar. Har varit hos min bror. De är för söta.

Love you


Puss på dig min gullunge


PW idag med Nike och Adidas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback