Min värld är upp och ner just nu......

2011-07-06 @ 21:51:41

Om jag ska vara ärlig vill jag inte vara kvar i denna lägenheten, jag vill bara sticka härifrån...mår illa här inne......tappat matlusten helt.
Helgen kommer spenderas på en helt annan plats, underbart! <3

Imorgon kommer bli en lååång dag för mig, mycket som ska göras. Ibland önskar jag att jag hade varit miljonär och kunnat bestämma själv när jag kan ta ledigt och bara sticka vart jag vill. Åd hade jag åkt....till Fiji och lagt mig på stranden under en parasol och läst en bra bok......men det är bara ännu en dröm....

Nu är det dags att återgå till verkligheten, duscha sen sova för imorgon väntar som sagt en lååång dag.


Jag och mitt hjärta i NY...I need dollar dollar dollar is what I Need <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback