Härliga helg

2011-07-02 @ 10:38:13
Denna helgen blir rätt så stressig och fullspäckad. Idag tvättas det, sen ska jag ut och gå min powerwalk, sola, hem duscha sen väla, familia sen hem till min pappi och fira hans födelsedag med familjen. Han åker till Polen nästa vecka och är inte hemma när han fyller år, sen på kvällen ska vi gå och se Transformers på bio, ett MÅSTE :) Imorgon ska vi hem till M:s föräldrar och hjälpa dem i det nya huset de köpt. Lär ta ett bra tag så hela dagen kommer gå åt till det.
Jag går på pencillin nu och har gjort det sedan i tisdags. Var hos läkaren då jag har haft problem med min bihålsinflammation ett tag nu (sist jag var där fick jag en otrevlig läkare som gav mig rådet att dricka pepparrot och citronvatten, fast jag hade haft inflammationen i mer än 10 dagar) När jag var i NY så försvann det lite då det var så varmt där, hade 35 grader sol varje dag. Problemet var bara att man gick in och ut från affärer och där var aircondition. Inte bra. Nu har det blivit bättre med tabletterna plus kortisonspray. Iaf, jag kan inte överanstränga mig när det gäller träningen, så det är bara PW som gäller i en vecka. Jag har ätit som jag gjorde innan jag stack till NY, när jag kom hem så blev det för mycket godsaker då det var midsommar osv. Idag när jag ställer mig på vågen så väger jag 1,5 kg mindre än vad jag gjorde när jag åkte...klart att jag är glad, men tycker det är konstigt, så mycket jag kämpade innan jag åkte med att gå ner till där jag är idag, klarade inte det, åker till NY äter vad jag vill där samt dricker (rör dock mycket på mig) när jag kommer hem trycker jag i mig allt jag vill ha, börjar med PW på måndagen och poff nu har jag gått ner riktigt mycket fast jag anstränger mig mindre än vad jag gjorde innan jag stack. Haha sjuk. M säger att det kan vara så att jag behövde komma iväg och ändra min kost för att tappa mer kilon, eftersom jag hade ett strikt schema innan så vänjde kroppen sig vid det.

Idag har jag ETT KILO kvar tills jag väger 55kg!!! AHHH såhär nära har jag inte varit sen jag började gå på dieter, första gången vi åkte till Thailand så vägde jag 56,7. JAG ÄR GLAD NU!!!!! Snart ska jag börja på tabletter som jag köpte i NY med, effektiva sådana ;) som är receptbelagda i Sverige. Ni som nu tänker " Men herregud när ska du sluta, så säger jag ALDRIG!! Inte föränn jag är nöjd med min kropp, och ja jag är beroende av det. Nu vet ni det och behöver inte fundera

Dags att börja dagen, puss&kram på er alla!!

Helena och jag på hennes födelsedagskalas...


M, bror och jag


Jag, M, J och Bror






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback