Skriver några rader!

2011-01-11 @ 08:57:45

Hoppas allt är bra med er. Jag jobbar på som vanligt och hinner inte göra så mycket mer faktiskt. Tråkigt. Idag jobbar jag kväll så det blir gymmet om 5 min. Tränade igår med men det är ju helt omöjligt att komma dit vid 17. Fullt med folk oh man får köa till banden. Har lagt på mig FÖÖÖR mycket under december. Vet inte vad som hände med mig men blev fö bekväm när jag började på nytt jobb och för mycket gotte. Ändraringar på det nu, har många kilon att droppa. Imorgon får jag sålt min utbildning i Amadeus! Tack och lov. Har inte hänt så mycket. Julen var fin, nyår var lugn, haha vi köpte raketer och började smälla utanför oss. Kände mig som barn på nytt när man tände på raketen sedan sprang därifrån och skrek av rädsla. Haha. Vi har fått köpa ny tv. Så sjukt för vi satt och pratade om det en dag att den var 5 år gammal och fortfarande fungerade osv, sen 3 dagar efter så PANG. Man ska fan inte prata om att sina prylar aldrig går sönder, tro mig dom har öron dem med ;) Vi har ju en till tv men den duger inte för tekniknörden här hemma :) Tog många timmar för att bestämma sig vilken tv vi ville ha, ska man köpa en så lika bra att köpa en bra.
Vill bara till solen nu.... Trött på detta vädret....sitta på små restauranger och bara njuta av all god mat och drinkar.

GYMTIME

Turkiet 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback