PF !!

2011-01-19 @ 20:44:22
Nu har jag PF vilket innebär Pojkvänsfritt här hemma haha.. Han är iväg med sina vänner och kollar på film. Jag ska betala in en stor summan pengar nu, till en sak vi ska göra.. nyfikna blev ni nu, sen ska jag slänga mig i badet med min bok och bara njuta. Efter jobbet åkte vi och tränade, blev ett härligt pass faktiskt. Har lite problem med att tappa vikt nu, har varit så frustrerad. Vågen har stått still i två veckor. Imorse såg jag att jag hade gått ner ett kilo, men jag brukar rasa i vikt om jag ätit onyttigt och sen börjar äta nyttigt igen och röra på mig. Vet inte vad det kan vara. Har väl ätit ner mig i skiten denna gången så tar det längre tid. Imorgon ska vi på gala med jobbet, jag ville ha min fina beiga klänning som sitter riktigt tajt och fint men hell no, inte när jag ser ut som en klump. Så får bli en lila klänning som är lite pösig runt midjan haha och en svart kavaj och mina favoritheels :) Kommer bli snyggt det med :)
Var och fixade mina naglar igår. Jess är bäst på det hon gör. Riktig talang har hon.
Var och provspelade inför en långfilm igår, det gick bra. Hoppas dem var nöjda med mig.

Bjuder på lite bilder från förra året och detta året


Min älskling på helgbesök. Nyvaken. Älskar dig min prinsessa <3


Nyår 2010.. vår fina tre rätters och raketer ;)



Toast skagen


Oxfilé med potatisgratäng och kantarellsås


Chokladmousse med grädde, lätt och enkel efterrätt som knappt fick plats


Tog en evighet att smälla alla


Fina, goda tårtan vi åt på min brors födelsedagskalas..gudomligt god


Avslutar med min favorit :) Ella är kopia av sin farfar när han var liten, helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback