Fullspäckad vecka!

2011-01-16 @ 15:44:23
Nästa vecka lär bli stressad. Mitt schema ser ut såhär:

* Träna
* Fixa naglarna
* Provspela inför en kommande svensk långfilm
* Gå på Resursgala
* Jobba
* Shoppa
* Träffa vänner

Puuuuhh hur ska jag hinna med allt? Stress är något jag tål i mitt liv, har stress varje dag då jag vill hinna med så mycket jag kan.

Idag har jag tränat sönder mig. Har träningsvärk sedan två dagar tillbaka och nu känner min kropp för att lägga sig ner och bara sova, men icke. Har storstädat lägenheten och tvättar för fullt. Ska även tona håret sen, har en hemsk utväxt.

Hoppas er vecka blir lika spännande och förväntansfull som min.


Hade inte skadat att ligga där just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback