Dagarna...

2011-01-26 @ 17:44:39
Dagarna flyter på och jag har sååå mycket att tänka på och göra nu så det är SJUKT. Bara att bita i det sura äpplet och ta sig igenom allt tills jag åker till Thailand, gud vad jag längtar.
Igår var jag på sjukhuset och gjorde lite prover. Gillar inte det sjukhuset här i Helsingborg, mår illa bara jag går in där av olika anledningar. Utsidan av sjukhuset gör det inte lättare heller, ser ut som ett övergivet mentalsjukhus. Usch.
ska snart iväg och träna, tredje gången denna veckan. Måste ju gå ner dem kilona. Imorgon ska jag jobba över så då kommer jag inte orka träna efter ett 11 timmars långt arbetspass.

Jag har kommit på en sak, det finns en person som inte förtjänar en plats i mitt liv längre. Att man får för sig saker och skyller dem på andra? När man säger en sak så omvandlar den personen det till något helt annorlunda? Nej sånt pallar jag inte mer. Det är sjukt egentligen, man tror man känner varandra så väl, men egentligen känner man inte varandra alls, så jag har valt att lägga den vänskapen på hyllan, det är helt enkelt inte värt det. PUNKT SLUT.

Hoppas alla har en trevlig onsdag! Nu ska det brännas fett!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback